Pages

Saturday, January 5, 2013

Kenapa Shaklee menjadi pilihan






Kenapa Shaklee menjadi pilihan walaupun anda boleh ja beli di farmasi berdekatan? Saya senaraikan antara sebab-sebab kenapa anda patut memilih produk Shaklee


  • Shaklee dibuat dari bahan-bahan semulajadi. Tak percaya? Anda tengok pada label botol/canister supplement Shaklee ada banyak nama2 kimia yang kita tak faham. Tapi sebenarnya ia adalah plant-derived, iaitu diperbuat daripada tumbuhan. Malah alcohol, glycerin dalam Shaklee adalah plant based.
  • Shaklee menjalani Ujian Klinikal, yang mana TIDAK ADA RULES untuk produk nutraceutikal untuk dibuat ujian klinikal. Namun demi memastikan ia benar2 berkesan, Shaklee tetap menjalankannya.
  • Peer/idendent study & published journal. Dr Bruce Miller satu ketika pernah menghantar emel kepada company2 lain yang juga mengeluarkan vitamin dan meminta supaya company2 tersebut published journal/study mereka, tapi sayangnya TIADA, kecuali Shaklee. 
  • Shaklee bebas dari bahan kimia, bahan pengawet mahupun unsur2 dadah. Ini sangat2 berbeza berbanding sesetengah supplement, in fact ubat-ubatan yang boleh kita dapati dari klinik/farmasi.

Shaklee mengeluarkan pelbagai produk dari produk kesihatan sehingga penjagaan diri dan produk pembersihan. Jadilah pengguna yang bijak. Pilihan di tangan anda. 




More info/order :
Syada Arshad
Shaklee ID : 889135
Sms/Whatsapp 0172350706
Email : sihatcantikbersama@gmail.com

No comments:

Post a Comment