Pages

Monday, January 14, 2013

Set Feminine - Penjagaan Dalaman Wanita

Wanita dan kecantikan serta kesihatan memang tidak dapat dipisahkan. Wanita juga seorang anak, isteri dan ibu kepada mereka-mereka yang tersayang. Jadi untuk mengekalkan kesihatan dan kecantikan secara semulajadi, mungkin anda wanita-wanita di luar sana boleh mencuba Set feminine/ penjagaan dalaman wanita dari Shaklee yang terdiri dari Vitamin E dan Alfalfa. 



Vitamin E - Terkenal sebagai salah satu anti-oksidan kuat, anti- penuaan (awet muda), menyokong dan mempercepat pembaik pulihan otot, baik untuk jantung, membantu mencegah kanser dan ada yang menggelarkannya 'vitamin cinta' kerana mebantu mambaik pulih masalah kedinginan ketika bersama. 

Alfalfa - Baik untuk kesihatan dalaman wanita, bertindak sebagai kacip fatimah (perapat), membantu melancarkan kitaran haid, membantu mengatasi masalah keputihan, dan membantu melegakan keletihan serta banyak lagi kebaikan alfalfa. 

Kedua-dua vitamin ni juga boleh di ambil oleh ibu-ibu yang menyusukan bayi mereka serta sangat sesuai untuk mereka yang bergelar isteri dan ibu juga  untuk mereka yang belum berkahwin. 

More info/order :
Syada Arshad
SID 889135
Sms/Whatsapp 0172350706


No comments:

Post a Comment